fredag den 28. august 2009

Jude broke my Laws :)

Tirsdag aften var der premiere på Hamlet på Kronborg Slot...
Selveste Jude Law skulle stå sin eksamen i Hamlet - En rolle mange andre jo har spillet før ham...
Anmeldere har endda sagt at han IKKE er sin generation Hamlet - Men sig hvad I vil:
Hamlet har ALDRIG været smukkere, mere trimmet og mere lækker!
Foto: Jude Law

Den kære Bankmand og jeg havde fået 2 billetter af kære smukke søde Ibi Støving, og vi tog derover tirsdag kl. 14...
Vi var derovre kl. 17.30 - Hvor jeg hurtigt havde et lille møde inden afgang til Kronborg...

Selve stykket varede omkring 3½ time... Jeg så kun halvdelen :(

Anywho :) But back to the story...
1½ time inde i stykket fik jeg det SÅ dårligt!!!
Jeg begyndte at svede, fik kvalme og blev svimmel...

Jeg nåede lige akkurat ned fra scenen og ind på et toilet hvor jeg kastede op...
Så kørte vi hjem og hele vejen fra Helsingør til Randers kastede jeg op 7 gange :(
Dette forsatte da jeg kom hjem og til næste dag!! :(

Så siden tirsdag har jeg haft rigtig ondt af mig selv, og lægen kan intet gøre - "Det er bare en virus der er i omløb!" :(

Og jeg har haft det endnu mere elendigt ved tanken om, at jeg gik fra Jude og Kronprinse parret...
Men var jeg blevet havde de nok set en side af mig - Som ingen Royal ever will see!

But dont worry - En dag møder jeg ham nok igen :) Hopefully...
For hvis jeg skal citere ham og Hamlet:

"To be or not to be...? That is the question!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar