fredag den 11. maj 2012

Er hver dag ikke Mors dag...?

Allerede for 2 uger siden blev jeg mindet det...
Mors dag (In case you forgot - D. 13. Maj)...


Heldigvis for mig har jeg mine forældre på besøg i denne weekend - Så mon ikke jeg disker op med et eller andet lækkert til min mor på dagen...
Guderne skal vide, at hun fortjener alle de blomster der kan støves op i Kbh!

Takket været Interflora glemmer jeg det ikke - Kan det kaldes samvittigheds-spam...?

Mangler endnu, at løse gåden om HVORFOR jeg modtager nyhedsmails fra Interflora...

Mindes ikke at jeg har været deres bedste kunde hidtil, og da jeg holder af at gå på blomster-rov i Kbh bliver jeg det nok heller aldrig...?

Ind af min dør dumpede i dag disse 2 - Så bliver man da positivt overrasket!

De kommer pr. fra Magnet Pressedagen, hvor Beauté Pacifique stod for hudanalyserne...
En analyse som jeg før har været igennem, og dumpede fælt på...
 

Dengang var jeg blot 20 somre, og min hud havde spor på sig efter både rygning, alkohol, sol og dårlig klima - BAD combination...

Nu - 4 år senere og (ifølge Beauté Pacifique's installationer) med en hud som er en egyptisk Dronning værdig...

Selvfølgelig spiller der sig mange faktorer ind, og kan heller ikke se mig helt fri for yderlige forbedringer...

Men et rygstop, en sund og fornuftig tilgang til fødevarer og en kold tyrker på sol-forbruget har gavnet gevaldig...

Nu skal der testes igennem de næste 2 uger...

Super3 kender vi konceptet med... Masser af A-Vitamin (Som jeg holder mig fra efter at have reageret på det tidligere, have to say) - Men hvad med Gelcoat C Dry air comfort...?


Har den allerede i brug - Og den føles sgu meget lækker...!

Efter snart 9 år i skønheds-branchen mener jeg godt, at kunne tillade mig, at bedømme et produkt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar