onsdag den 21. september 2011

Main Theme to A rainbow-boy's playground - Pt. 1!



"This shall soon end - To Thee I say"...




Okaii - Har lige taget mig selv i at høre Main Theme til Home Alone...


What the W-to-the-T-to-the-F...????


Måske er vi bare ovre den årstid, hvor vi kan kalde det efterår...?


Måske er vinteren blevet træt af at stå til sidst og har på magisk vis rykket sig et par måneder foran i køen...?


Hvem ved - Måske er the weather outside snart frightful and delightful...?

Lad det nu bare sne...!?

I hvert fald - I dag er jeg hjemme fra mit arbejde...
Dumt at have forkølelse...
Så har barikeret min dør ud til det De kalder virkeligheden - Og sat mig selv i en box...!
En tænke box - En idé box - En box of fragments...

Men bare fordi, at man har omgivet sig selv med lavendel (fordi det beroliger), timian (fordi det renser) og en universal the der kan slå livet ud på selv den mest hærdede flipper...
Så behøver ens tanke-spind jo ikke at fejle noget...



Så her ligger altså...
I min seng - (Som faktisk er helt vild gammeldags skod-agtig når jeg nu mærker efter)...

Men da jeg (af årsager som ovenstående) nu ikke har et television i mine sovegemakker - Ja, så ligger jeg nu med min elsker, Mac, og skribler bogstaver til ord til sætninger til mening
(Abstrakt og krea, right?!)


Så har jeg jo intet andet valg - End at gøre hvad jeg ønsker at gøre mere af...

BLOGGE...!



So thats What I'm gonna do...
Det første - Det får I her...
Lige om lidt på bloggen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar