onsdag den 21. september 2011

Historien om Vigtig & Rigtig - Eller historien om en rigtig vigtig ting i livet...

Historien om Vigtig og Rigtig (Det siges at de var søskende)...

Om at vide rigtigt om det der er vigtigt...
Hvor i rigtigheden finder vi vigtigheden...?
Er vigtigheden virkelig så vigtig...?
Eller det det rigtigt...?



Hvor er vigtig i rigtigheden vigtigt at vide...?
Og hvordan måles rigtigheden...?
Har vigtigheden det rigtigt med det...?



Hvem der virkelig er rigtig og vigtig...?
Hvem ved egentlig hvem rigtig og vigtig er...?
Ingen har rigtig set dem - Men alle ved hvad rigtigt er, og hvor vigtigheden skal stå...
Men ingen går så farlig rigtigt op i hvornår vigtigt er vigtig og forkert er på den rigtige plads...

Hvornår ved JEG at rigtig vigtigt virkelig ER rigtig vigtig...?
Og hvordan ved jeg, at det er vigtigt at vide rigtigt om det vigtige når det vigtige er værd at vide rigtigt...?

Måske ved jeg først hvornår det er rigtigt vigtigt når JEG bliver en rigtig vigtig...?



Men hvordan ved jeg så, at jeg er rigtig vigtig når jeg nu er i tvivl...?
Min mor siger at: "Hvis du i tvivl så er du aldrig i tvivl"...
Så jeg tror, at jeg ved at det rigtigt vigtige først bliver vigtigt når det er rigtigt og værd at vide rigtigt...


Til den tid er det vigtigt at jeg får sagt det rigtigt:

"I kan godt lukke låget nu"...








* These posted words is copyrighted and any borrows for commercial matters goes through Info@DesperateMakeup.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar