søndag den 25. september 2011

For hvorfor går vi ud...?

- Min ring blev væk i byen - Indtil at jeg fandt den hjemme på badeværelset...
Mine penge blev stjålet - Lige indtil jeg fandt ud af at de var spildt i drinks...
Mine cykel lygter manglede, hvilket en fuld pige gjorde mig bevidst om...
Hun spurgte tilmed om hun måtte smage min chokolade-croissant...?!

She must have been crazy, blind and foolish...
I never share food!


So all in all - Endnu en festivitas-aften med fantastiske mennesker, hvor singler mødes i jagten væk fra ensomheden og fejrer at hvis INGEN finder nogen mage - Så er vi i det mindste alle i samme båd - HVIS alt vel opmærket skulle gå galt...

Jeg spørger mig selv ofte:
- HVAD er det specielle formål til, at vi konsekvent benytter enhver mulighed for at komme ud på kød-markedet - Vise os selv til alle de andre der er her af samme årsag...?

Blot for at erfare, at vi alle er her af samme årsag - Saturday is lonely...

Personligt har jeg intet problem med at blive hjemme en lørdag aften - Men TÆNK hvis det det utænkelige måtte ske...:
At MANDEN viste sig lige netop DEN aften, hvor jeg havde valgt at barikere mig i en sofa i Valby til en gammel dansk film!

Fear makes us so stupid...
Jeg gik dog hjem - Forelsket og forblændet - I en chokolade-croissant...!

I morges vågnede til den sol der skinner for os alle :)
Some days and sundays - Are great!


* Enhver generalisering vil kun blive bemærket af de der er i lykkelige forhold eller klynger sig til "Jeg-har-det-FINT-alene-klistermærket" og "Single-and-strong-going-alone"-mærkaten...

**Ovenstående generalisering skal HELLER ej kommenteres - Men mindre du vil ligge dig ud med en single-homo i søndags krise...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar