lørdag den 27. august 2011

Det der er vores liv - Er så langt fra sult og nød...!


I disse sekunder - Mens jeg fordøjer min mad - Dør flere hundrede mennesker på Afrika's Horn...

STØT AFRIKA NU!


I aften er der indsamling til Afrika - Og ethvert bidrag gavner flere mennesker end vi forstår...
150,- er ingenting i vores del af verden - Jesus Christ, alene mit måltid i aften kostede 150,- pr. næse...

Så altså.... Hurtig hovedregning:
2 måltider á 150,- = 300,-

Når jeg ser det her billede skammer jeg mig faktisk...!
Fråds - Og overflod af luksus...!
STØT AFRIKA NU!
Det måltid jeg med glæde og  på en aften kunne brødføde i flere dage!

300,- kr. kan gøre en stor forskel - Så derfor donerer jeg (sammen med min niece)beløbet for vores aften måltid...!

Udover det beskedne beløb sender jeg også al min energi og styrke til de børn der har oplevet mere grusomhed end noget barn bør gennemgå...!

Lad os gøre en forskel Danmark...


Mit eneste spørgsmål er nu:
Vil du donere din aftensmad...?





STØT AFRIKA NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar