mandag den 4. april 2011

Wonderful Copenhagen lancerer Blog!

Når Wonderful Copenhagen i morgen lancerer et sprit nyt projekt bliver jeg jeg en af dem der klapper mest hysterisk og pifter længst (Er det volapyk-tale)...

I form af en blog skal Wonderful Copenhagen nu udvides, og jeg skal sammen med 4 andre SUPER kompetente blog-busters bidrage til at WOCO bliver lidt udover det sædvanlige...



Min primære funktion (og det jeg ønsker at bidrage med) er de små ting som Københavnere ofte tager for givet...

Det kan være en genbrug i Valby, en durum rulle på Vesterbro eller en vintage store i Nansensgade - Endnu har jeg ikke det filter der gør om jeg ser farvet eller ej på byens mangfoldigheder...

Jeg er jo en vaskeægte Jyde-tamp (Som jeg gør meget ud af at pointere), der forsøger at blive en Københavner-snude - Men Jyden i mig forbliver til evig tid ;)
Med det in mente vil jeg betragte byen derefter - Og stræbe efter at skrive indlæg som kan få selv den mest indædte Københavner op ad stolen og ud i byen...

Min baggrund indenfor skønhed og mode kommer selvfølgelig til udtryk - På disse flader vil jeg bevæge mig, og samtidig vil mine WOCO indlæg også være at finde her på DM-Bloggen...

Jeg håber at København og læserne på Wonderful Copenhagen bloggen vil tage pænt imod en ydmyg Jyde-tamp, der forsøger at tilføre lidt kræmmeri, tør jysk humor i den evige søgen på Skønhedens essen...

Skønheden er dog som bekendt flyvsk og individuel for alle - Én ting er vil jeg dog slå fast med længde-hammer:

Det er vores fælles nationale pligt at gøre København smukkere for de besøgene der kommer langvejs fra...
Vi er alle indehavere af en fortæller-pen, og det er i en medie tid som denne, at vi har de oplagte muligheder for at skrive nye eventyrer kommende generationer...

So lets make Copenhagen Wonderful!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar