lørdag den 9. april 2011

Its official now - And its Spring...

Da jeg i sin tid selv kontaktede Jane Iredale var det med krydsede fingre for at de vil sponsorere en konkurrence på bloggen... Nu - Godt 1 år senere  kan jeg gøre det officielt som har været en drøm: 

Pr. 5. April 2011 tiltrådte jeg som Makeup artist for Jane Iredale...!!!
Alene at se det sort på Hvidt får mig til at knibe mig i armen - Men efter 100 blå mærker er det stadig sandt og helt helt virkeligt :)

Da jeg for snart 6 måneder siden flyttede til København var det med en urokkelig tro på, at jeg vil få det som jeg vil have det - Intet mindre er at forlange af livet :)

Hverken tidpunkt eller begivenhed var beskrevet for mig - Men jeg havde den der følelse - I kender den godt...

Noget godt sker- And we know it...
Ikke noget med at fremskynde eller ændre på måden det skal ske - Det sker når det skal ske og FORDI det skal ske... 

D. 5. April kom en af de der dage så... 
Den dag som jeg om 10 år ser tilbage på og konstaterer That was Another great step on the road...

I dag er min anden officielle drømmejob-dag i mit hidtidige drømme-liv :)
Hele dagen i dag er jeg at finde i Magasin Lyngby, hvor jeg sammen med smukke Ida udgør weekendens Dermalogica/Jane Iredale superstar-team :)

Og hvilken dag at poste dette indlæg på...!
Solen varmer for den første rigtige gang :)

Solen er den eneste indtægts-kilde som alle mennesker frit kan benytte...

Invester i dig selv med denne lille øvelse...
Gå ud i solen...
Luk øjnene...
Lyt til din ynglings sang...
Forestil dig selv som magnet - Og præcis med samme tiltrækningskrafts opsamler du al energi fra varmen...

Det tegner til at blive en fantastisk weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar