tirsdag den 14. december 2010

Time for Christmas-Competition...!

Hvis du har fulgt godt med i indlæggene omkring Anti Ozonate Complex produkterne fra Dermalogica er denne konkurrence Piece-of-Cake for dig - Ellers kan du finde hjælp ved at læse om Anti Ozonate Complex produkterne

Tiden er nemlig til at igangsætte konkurrencen (som jeg beklager kommer en dag senere end lovet :) )

Det eneste du skal svare på er blot:


Hvad er Anti Ozonate Complex produkternes primære funktion...?
Brug for valgmuligheder...?

A: Beskytter huden mod UV-stråler fra TV

B: Beskytter huden mod skader fra reaktivt ozon

C: Beskytter huden mod nisse-bid


3 svar muligheder - 2 vindere...!

Præmien for korrekt besvarelse er nemlig 1 stk. Sentisized Skin Kit fra Dermalogica med alle Anti Ozonate Complex produkterne - Så fat tasterne og deltag!

Lig din besvarelse som kommentar til dette indlæg - HUSK Fulde navn OG mail så jeg kan give de glade vindere direkte besked...

Konkurencen løber til-og-med d. 19. December 2010...
* Indhold: UltraCalming Cleanser (50ml), Soothing Protection Spray (50ml), Barrier Repair (9ml), Total Eye Care (4ml), Climate Control Lip Treatment (4,5g), PreCleanse (prøve), Daily Microfoliant (prøve) = Værdi 425,-
** Konkurrencen er ikke købsbetinget og præmien kan ikke ombyttes til kontanter...

11 kommentarer:

  1. Hej Jørgen :o)

    DEEEEJLIGT med en konkurrence.

    Jeg mener at Anti Ozonate Complex produkternes primære funktion er.... B: Beskytter huden mod skader fra reaktivt ozon

    Knus og god jul fra
    Jessieca Kronholm
    jkronholm@stofanet.dk

    PS: Jeg synes ellers at svarmulighed C er særdeles original ;o)
    PPS: Jeg synes desuden, indlægget om nutella er for cool - en skønhedsblogger, der forstår de gastronomiske livsglæder...SWELL!

    SvarSlet
  2. Jeg prøver ogsså med svarmulighed B.

    Go jul herfra...

    Katjanna Thunberg - katjanna.thunberg@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg svarer b:-)
    Kærlig hilsen din yndlings svigerinde

    SvarSlet
  4. Hej Jørgen!

    Jeg sætter svar B: Beskytter huden mod skader fra reaktivt ozon som det rigtige svar.

    Hilsen
    Marie T.A.
    mthyboa@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Hej Jørgen

    Svaret er: B...!

    Det er i hvert fald mit bedste bud ;p

    Tak for en skøn blog - Elsker dine personlige indlæg :)
    Og flot højt hår!

    Kh Pernille

    SvarSlet
  6. Vælger svarmulighed B

    Glædelig Jul

    SvarSlet
  7. Kære Jørgen,

    JEG VIL også nå at være med

    Hvad er Anti Ozonate Complex produkternes primære funktion...?

    Anti Ozonate Complexens funktion er at beskytte huden fra reaktivt ozon, som er med til at danne de frie radikaler i vores hud, Når vi indånder ozon,er det ikke særlig godt for både huden og heller ikke kroppen.

    SÅ svaret er B. :)

    Kh

    Liv

    Liv Frifeldt
    liv@xosuite.com

    Happy Happy Christmas

    SvarSlet
  8. Kære Jørgen,

    JEG VIL også nå at være med

    Hvad er Anti Ozonate Complex produkternes primære funktion...?

    Anti Ozonate Complexens funktion er at beskytte huden fra reaktivt ozon, som er med til at danne de frie radikaler i vores hud, Når vi indånder ozon,er det ikke særlig godt for både huden og heller ikke kroppen.

    SÅ svaret er B. :)

    Kh

    Liv

    Liv Frifeldt
    liv@xosuite.com

    Happy Happy Christmas

    SvarSlet
  9. Kære Jørgen,

    JEG VIL også nå at være med

    Hvad er Anti Ozonate Complex produkternes primære funktion...?

    Anti Ozonate Complexens funktion er at beskytte huden fra reaktivt ozon, som er med til at danne de frie radikaler i vores hud, Når vi indånder ozon,er det ikke særlig godt for både huden og heller ikke kroppen.

    SÅ svaret er B. :)

    Kh

    Liv

    Liv Frifeldt
    liv@xosuite.com

    Happy Happy Christmas

    SvarSlet
  10. Hej søde Jørgen
    Min første intuition var C - Nissebid, men tror jeg svarer B ;-)

    Christina Flensborg
    flensborgkok@yahoo.dk

    Glæderlig jul

    SvarSlet
  11. Hej Jørgen.

    Glædelig jul :o)

    Er der blevet trukket vindere?

    Knus Jess

    SvarSlet