tirsdag den 14. december 2010

Another Item bites the dust...

At erhverve sig en vinter jakke (når man allerede én gang i denne sæson har købt en) er sikkert frås for nogen...

Når før prisen hedder 1500 dask og man til kollektions-salg kan nappe den med hjem for 600 bobs - Ja, så tager man da røveren på ræven...

I sådanne tilfælde handler det om at slå til når fælden klapper :)

Så glæder mig til i morgen at iføre mig min nye dunjakke fra Scotch&Soda - Is'nt it Wood Worker-chunky...?
* Toy-Boy is not included and will be sold separately! 

Selv samme Kollektions-salg tvang mig også (Jo de gjorde Mor!) til at købe en cosy-cardigan fra Eleven Paris...

 

Faktisk var det ikke så meget tvang - Nærmere ren Craving (Læs: Definition af Craving)...


Bor du i Kbh - Og mangler stadig gaven til dit herre-bekendtskab...?
Så klik på linket her: Dior & Kenzo Kollektionssalg


Her til sidst har jeg kun at sige:

SÅÅÅÅÅDAAAAAANNN DANMARK!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar