fredag den 3. december 2010

Something to keep me warm...

Når det er frost grader udenfor, og uld er en mangel i ens tøjskab - Så er det rart at støde på en designer der kreerer det man lige står og mangler...


I dette tilfælde referer jeg til up-and-strongly-coming designer-duo Rosa Bryndis der har designet den uld-ting der hele vinteren blive min nye kæreste :)...

Den kaldte, jeg lyttede, vi sludrede og endte med at gå hjem sammen - The perfect date for a boy and a 100% Wool-knittet-thing...
Design: Rosa Bryndis
Pris: 2500,-



Envy can be a pretty thing!
Faktisk er modellen til piger så fortvivl ej...
Heldigvis kan jeg bære den without problems - Sikkert pga. mine fra-barns-ben-indbyggede brede skulde :)


* Du kan se og købe Rosa Bryndis hos Butik Skæv på Christianshavn...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar