onsdag den 22. december 2010

So this is Christmas...?

And what have you done...?

Et spørgsmål jeg bliver mindet om hvert år ved denne tid...
John & Yoko - De forstod sgu hvad det handlede om...

I år har jeg stillet mig selv det samme spørgsmål og svaret var ret så overvældende...
Men da dette jo er et indlæg der skal ønske alle en glædelig jul - Så venter vi med Året der gik talen til Nytårs-dag...

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg synes Julen (igen i år sgu) er gået for stærkt...
Selvom jeg betragter mig selv som en fri fugl der ikke skal nå andet end at leve mit liv, så har det alligevel krævet lidt timing at få det hele til at gå op i den der højere enhed (den der som alle taler så højt og flot om)...
Men i stedet for at tænke på hvad jeg ikke nåede vil jeg fokusere på hvad jeg rent faktisk nåede...

Jeg nåede det Universet så vigtigst gjort :)

Jeg vil derfor benytte bloggens flade til at ønske jer alle en Glædelig Jul, som jeg håber I fejrer på bedste danske traditioner...


For mig personligt står den på Jyllands-tour til min dejlige familie - Alt godt kommer som sagt til den der venter, og jeg har ventet et HELT ÅR på at smage min mors julemad igen...!

Min mor er den ubestridte Jule-mor - Det synes vi jo alle om vores mødre (Men min ER altså bedst ;) )...



Vi ses allerede igen i aften - En togtur på 4 timer (frygter 12 timers forsinkelse) til Jylland kan tage livet af de fleste uforberedte...
Så i kufferten er der pakket MacBook Pro, Marabou-chokolade (den med digi-stiver), vand (fra hanen!), håndcreme (den fra Dermalogica), mentholatum (still addicted) og 2 Julefilm (Home Alone - Of Course!)...



And so Happy Christmas for weak and for strong...
The rich and the poor ones - The war is so long...


Glædelig Jul!

De kærligste Jule-hilsner
- Jørgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar