torsdag den 23. december 2010

Its the most wonderful time of the year...

With those holiday greetings and gay happy meetings...?

Give me a freaking Christmas break!
Jeg siger det bare - Sygt!

Status på togtur er nu:
- Snart i Randers (Hvis ikke Hadsten, Långå, Hinnerup og Ærgelige Åges plantage lå i vejen)...
- Har fået 1 l. vand (Et lunken og jævnt kedeligt måltid)...
- Er blevet hostet på af pige fra Brønderslev (Hvis pigebarnet læser med her skal hun vide, at jeg holder hende ansvarlig i tilfælde af snarlig sygdom!)...
- Min røv sover - (Tror jeg)...?
- Er kommet til en personlig konklusion der går på, at jeg simpelthen er for Fashion til tog og anden slave-transport...
- Efter at have konkluderet ovenstående har jeg valgt bob-slæden som mit transport middel når jeg vender hjem mod Kbh...

Ved ikke hvad Julen gør ved jer - Men pt. er den skyld i enorm træthed...!
Måske sover jeg allerede...?

Denne blog kan nu (udover at være en skønhedsblogs) OGSÅ defineres som en Desperate-Gaylife blog...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar