søndag den 15. august 2010

Luros - Slipper dine retro-fantasier løs...!

Jeg er en Sucker for gamle ting, og  jeg elsker loppemarkeder, retro ting og butikker der kan inspirere mig... Her opfylder Luros mine sjoveste og skønneste drømme, og jeg vil rigtig gerne viderebringe en god anbefaling...!

Mit første møde i Luros var noget udover det sædvanlige...
Luros er en butik der designer og re-designer gamle ting - Har du selv idéer til design opfylder de også dem...
Butikken er delt op i forskellige "æraer", hvilket gør det attraktivt og nemt at "tune" sig ind på de forskellige stil-arter...

Ting jeg før havde set som værende ubrugelige, barnlige og nærmest tarvelige var pludselig blevet sat sammen til re-design af 1. klasse...
Fantasien får frit spil, når man går rundt og studerer de mange smukke, antikke, gamle, nye og re-designede lækkerier...
Der er noget for alle - Hvad enten du skal dekorere børneværelse, stue, kontor, pulterkammer, badeværelse eller... Ja - Der er nok at begejstre sig over...!

Forestil dig hvor hyggeligt og kreativt dit hjem kan blive - Nemt og bekvemt med dine egne retro ting!

Se billeder fra butikken her:


Servicen er leveret af Tea & Ditte...
2 kompetente, über-kreative og engagerede veninder, som med hver deres baggrund indenfor indretning udgør et perfekt team!


Forbered dig på, at finde pengepungen frem - Du kan slet ikke lade være, når du først er trådt ind over dørtærsklen til Luros butikken...

Du finder Luros her:
Luros
Det Gamle Rådhus
Udbyhøjvej 483, Tvede
8930 Randers NØ
Telefon: 40417047

- Selvfølgelig også på deres lækre hjemmeside:
Luros.dk

Pssst...
Hvis du skynder dig kan du nå deres sommertilbud på de Cool øre-smykker - Klik her, og kom direkte til tilbuddet...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar