lørdag den 14. august 2010

Beverly Hills 90210 - True love never ends...!

Intet er så skidt at det ikke er godt for noget...
Jeg har desværre ikke haft mulighed for, at deltage i denne omgang af Copenhagen Fashion Week grundet arbejde i Jylland...

Denne lørdag skulle stå i Bloggens tegn - Lige indtil jeg fik tændt for min dårlige vane (læs: Fjernsynet)...
Frem toner en tema sang som jeg ikke har hørt i over et år - Men i dag skulle blive en glædens dag :)

I 10 år har Beverly Hills 90210 kørt i fjerneren - Og mange gange før har jeg "disset" serien og ment at NU skulle den absolut ikke genudsendes mere...

Men jeg må krybe til bekendelse - Og du kan ligeså godt følge trop...!
For en ting er sikkert - Vi elsker at hade Bev...!

Vi hader at vi elsker Dylan og hans ryger-voice...
Og vi elsker at hade Donna til hendes Graduate Party...
Vi hader at vi elsker Brandons evige dukse-drenge attitude...
Vi elsker at vi hader Kelly og hendes forkælede-rigmands-datter-look...
Specielt hader vi at vi elsker Steve og hans kække smil med dertilhørende krop...


But lets face it - Beverly ER kommet for at blive...
Ligesom Cosby & Co. vil serien sikkert køre til og med år 3021 - Så hvorfor ikke bare lovprise den og håbe, at alle kommende generationer får ligeså meget ud af den som vi gjorde i vores tid...?

Serien tog i sin tid store problemstillinger op - Problemer som kæreste-sorger, voldtægt, druk og konsekvenserne derved, graviditet, venskaber og 1000 andre teenage problemer...
Og de selv samme problemstillinger gør sig jo gældende i år 2010 - Hvis du spørger mig er det helt sikkert derfor, at har serien stadig samme høje seertal...!

Jeg håber, at du som ægte Bev fan ser med på Tv2 nu - Og opfordrer jer til, at introducere jeres unger for serien...
Vi kan ikke undgå det faktum, at Beverly har lært os noget...
Hvad enten det gælder om alkohol, sex, stoffer eller kærester - Vi skylder Beverly en tak, og det sker så ved endnu en genudsendelse...

Ved denne genudsendelse vil jeg ikke forsøge, at skubbe serien og dens karakterer væk, som jeg så ofte før har gjort pga. for mange gentagelser - Nu er det gået op for mig HVORFOR serien bliver genudsendt år efter år :)
Jeg vil denne gang omfavne serien så meget jeg kan, og huske på de følelser jeg sad med hver dag kl. 15 når jeg havde fået fri fra skole og drønede hjem for at nå endnu et afsnit af ynglings serien...

Uanset hvad så indrømmer jeg det nu:
Jeg elsker stadigvæk Beverly Hills 90210 - And true love never ends! :)


Du kan følge Beverly Hills 90210 fra d. 14. august hvor serien starter med en kavalkade af 3 afsnit...
D. 15. august sendes afsnit 3,4,5 og 6 fra kl. 14.35...

Herefter sendeset enkelt afsnit af serien på alle hverdage kl. 16.15...
Så nu ved vi hvor Generation 10 befinder sig - Præcis som vores forældre gjorde i 90erne :)

* Tjek mere på TV2 og find Beverly Hills 90210 på Wikipedia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar