onsdag den 9. juni 2010

BANG fra Marc Jacobs - Den nye it-duft til mænd...?

Når jeg dufter Marc Jacobs Men får Bankmanden ikke lov at være i fred...!
Den er sømmet fast til hans toilethylde, og hver gang jeg dufter kokos-noten dufter jeg automatisk MAND...
Jeg gruer for den dag man vælger at lade den udgå til fordel for en ny og yngre model - Hope it never heppens...


Til juli er Marc Jacobs på banen med en ny duft, og Bang er navnet...
Sortimentet består af:
- Eau de Toilette 50 og 100 ml
- Aftershave Balm 150 ml
- Body/Hair bath cream 200 ml
- Stick deodorant 75 ml
*Dog forhandles parfumen kun eksklusivt i Bloomingdales i juli, hvor resten af verden får den først at dufte i oktober 2010


Foto: Marc Jacobs Bang /PR

Parfumen henvender sig til manden med et ungt sind, og  Ann Gottlieb har kreeret parfumen, der består af noter af sort, hvid og pink peber, patchouli, mos, harpiks og trænoter...
Marc Jacobs figurerer selv på reklamen, og med det blikfang på plakaten er der allerede lagt i godteposen med en lækker-bisken...

Hvis den bare er halvt så forførende og sexet som Marc Jacobs Men, så skal jeg definitivt eje den - Og så er det Bankmandens tur til at blive forført :)


En lækker-bisken tiltrækker vel altid øjet...

Når selveste Marc Jacobs ligger nøgen på et tæppe af aluminiums-folie med en stor flakon mellem benene -
Ja, undskyld mig - Men så er jeg solgt!
Man associerer jo til noget helt andet med knald på - Something Ish...



Foto: Marc Jacobs /PR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar