onsdag den 12. maj 2010

Patricia Fields designer SKYY Vodka bottle - Sex And The City 2 Update...

I dag er Sex And The City med til, at skabe moden, og i mange tilfælde før moden selv ved det...
Den credit kan kun tillægges én person - Nemlig seriens faste og verdens berømte Costume Designer Patricia Field...
Siden seriens start i 1998 har hun med fast modehånd sammensat pigernes stil - Alt lige fra sko og strømpebukser til øreringe og hårbånd ryger forbi Patricia inden godkendelse...
Foto: SKYY Vodka/SATC2

Den officielle sponsor for filmen, SKYY Vodka, har indgået et samarbejde med Patricia Field om at lave en Limited Edition Bottle, som kan købes i USA fra 1. Maj 2010...

Om designet af flasken har Patricia Field udtalt til InStyle.com:
"Jeg blev inspireret af at begge brands (SATC og SKYY Vodka) er verdenskendte koncepter...
Så jeg mixede N.Y.C. Skylinere med Eiffel tårnet i baggrunden for at udvide den internationale base"
, siger hun til InStyle.com...

Jeg håber, at flasken er at købe til premieren, som jeg glæder mig ALT for meget til...!

Foto: SKYY Vodka

Ingen kommentarer:

Send en kommentar