torsdag den 6. maj 2010

Lady Gaga New Album - The Fame Kingdom...!

Og med Lady Gaga's nyeste Single kommer der selvfølgelig et album - Skulle man tro...

Det gør der selvfølgelig også - Men UDEN Then You Love Me til at starte med...

Som den FØRSTE Danske blogger kan jeg vise dig både album cover og hele playlisten...

Albummet får navnet The Fame Kingdom, og indeholder 70 sange med både uofficielle demoer, nye sange, live versioner og akustiske versioner...

Foto: Lady Gaga - The Fame Kingdom

Se hele spillelisten LIGE her - Først på DesperateMakeupBlog...!


There you go - Der kommer snart mere Gaga Løjere :)

Her til sidst kan jeg da som en Bonus info fortælle dig, at Lady Gaga har nået vejen helt til TIME's liste over de mest indflydelsesrige mennesker på kloden...
Om man vil det eller ej - Så er hun med til at Rule the World...

Se TIME listen HER...

Nå... Efter Gaga-News vil jeg arbejde videre med mit Danish BEauty Award indlæg, som jeg laver i samarbejde med Mikkel Hyldebrandt...
Hvis du ikke kender ham - Så klik HER, da jeg før har skrevet om ham...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar