torsdag den 27. maj 2010

Sex and the City 2 - Premiere kjolerne...!

I går var der premiere på Sex and the City 2 i USA...
Premieren, der foregik i Radio City Music Hall var selvfølgelig spækket med Fashion, lidt mere fashion og Hyper meget fashion...

Sarah Jessica Parker kom i en underskøn Neon Gul Valentino kjole, der virkelig viste SJP fra hendes bedste side - Og helt sikkert en kjole, som Carrie Bradshaw selv ville have valgt til eventet...

Kristin Davis kom i Pink Vintage Jean Dresses, og lignede en pige-drøm...
Miss Davis spiller den yndige Charlotte York, og for mig fremgår det i dette look, at hun vælger at bruge elementer fra hendes karakter...

Cynthia Nixon's sorte Carolina Herrera kjole gjorde hende klassisk, smaskhamrende stilet og faktisk også sexet...
Når jeg bruger ordet faktisk, så er det fordi jeg aldrig har set Cynthia Nixon som værende noget større sex symbolt... Smuk, ja - Men sexet, nej...
Denne kjole sparkede lidt til nogle udfordringer, der gjorde hende mere kvindelig, og hendes lange lokker bragte noget konservativ sødme ind i looket...

Kim Cattrall bar hendes Guld Naeem Khan kjole med så meget stil og klassisk-vampness, at det vakte både smil og store øjne hos mig...
Når en kvinde i hendes alder (54 år står der på døbdsattesten) kan bære sådan en kjole tager jeg hatten af - Hun er min favorite-figur og hun forstår at klæde sig i det fineste fashion...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar