onsdag den 9. maj 2012

Mokka-riget, Mangfoldigheden og Mode-klunset...


Én ting som har været del i den her usle skriveblokering, som jeg ikke gider dykke dybere i lige nu, har blandt andet været at jeg ikke har haft et skrivebord, hvor jeg kunne kaste mine kladder og ideer hen på...

Immervæk tror jeg nu, at jeg har fundet det stedet nu, hvor jeg fremover vil ty hen når der skal skribles mange og lange ord til bloggen...

Conveniently location: Mokkariet på Jagtvej

Det er pudsigt nok også her, hvor jeg under andre omstændigheder nyder godt af kaffen, og det mangfoldige coffee-society...

Senere i dag:
Mødes med Ghazal og hendes foto-dude-boyfriend + dennes assistent...

Sammen crasher vi Filippa K opening på Gl. Kongevej...
Ghazal har lokket med pølser og håndbajere - One day she will know me ;)

Selvom gratis håndbajere (fra min del af landet i hvert fald) jo som regel også tiltrækker håndværkere tror jeg alligevel, at opbuddet af denne type mænd er noget sparsomt til åbningen i aften...

But... People may surprise you...

Som det fremgår af billedet - Så kører vi lige pt. på latte med triple shot (+ den tidligere iskaffe's 4 espresso shots), Weekend avisens Kultur & Ideer sektion og tanken om, at ugen byder på virkelig mange spændene møder :)

Kristus da - Jeg har da helt skudt hen i vejret, at jeg har købt mig fattig i en swag Genner på Nørrebro (Genbrugs, Kære Morfar - Det er bare ungdommens slang, og du har selv sagt, at jeg skal følge med udviklingen)


* Kan vist lige nå én latte til, inden jeg begynder at ryste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar