torsdag den 1. april 2010

I have a secret...? Be curious...!

Har en in-sider kontakt, som lige har foræret mig disse Tempt Cider - Og jeg er SOLGT...

Tempt no. 2 er med Apple og smager mere naturligt end Mange andre "læske-fulde-cider-drikke"...
Tempt no. 9 er med Strawberry og Lime - Min favorit af disse to...

Dåsen er dekoreret med farver og ikoner der tager mig til Pariser kunst og Moulin Rouge og Indiens mystik...

Og hvad adskiller så disse fra alle andre cider drikke...?



På bagsiden af flasken ser du et nøglehul...!
Kigger du ind af det ser du en hjemmeside adresse på indersiden...


Adressen tager dig til en side, hvor mennesker fra hele verden uploader deres dybeste hemmeligheder...!

Firmaet bag Tempt cider har designet masker, så du kan forblive mystisk og anonym, hvis du vælger at uploade via video...

Min in-sider fortæller endvidere, at du snart kan vinde en designer-maske belagt med Swarovski sten til en værdi af 50.000 kr. (!!!)...

Jeg følger helt sikkert op på sagen og tør allerede nu påstå at:

Tempt cider vælter alle andre cidere af pinden både i smag, oplevelse og æstetik...!

Glæder mig til at gå Sommer i møde som en Temptation Girl...

God Påske...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar