fredag den 26. februar 2010

Interview with the Beauty Editor...

Hvis du ikke har læst Indlægget om Sara Rostrup - Så gør det lige for din egen skyld...!
You Blush...? You Should...!

I hvert fald har du en bedre forståelse for, hvorfor jeg nu skal ud og erhverve mig 3 nye produkter!
Sara er Skønhedsredaktør på Eurowoman og jeg har talt med hende om... Ja, Beauty of course :)

Tidligere har Sara assisteret Gucci Westman, Nicci Welsh og været skønhedsredaktør på Woman - Nu afslører hun hendes egne 3 favorit produkter...!

Du har assisteret for Gucci Westman og dermed oplevet makeup og modebranchen helt inde fra kernen - Hvad tror du, der gjorde, at netop du fik jobbet...?

- "For at være helt ærlig tror jeg, at der var en mening med, at jeg skulle arbejde for Gucci. Jeg havde fulgt hendes arbejde i mange år, og lidt sat mig som mål, at det skulle jeg bare.
Det er vigtigt at sætte sig mål i livet, og gå efter dem. Tror man nok på det selv, skal det nok lykkes."...

Hvad var den vigtigste lære, du tog med dig fra jobbet...?

- "Det vigtigste jeg lærte af Gucci Westman var, at man skal arbejde hårdt for tingene - Selv når man er på toppen!
Helt teknisk...? Her er det vigtigste, hun har lært mig, hvor lidt foundation der skal til, for et lækkert resultat."...

Som skønhedsredaktør for Eurowoman modtager MANGE lækre produkter...!
Hvad er dine 3 absolutte must haves...?

1. Face Fabric Foundation fra Armani
- "Super lækker og mousse let foundation, der smelter ind i huden. Perfekt for dig der ikke vil dække din hud til, men samtidig vil have en fin teint."...
2. Cellular Creme Platinum Rare fra La Prairie
- "Den ultimative luksus creme, som er så dyr, den næsten ikke kan forsvares. MEN den har reddet min hud i vinter (fugt fugt fugt), og hjulpet mig af med en meget pludselig eksem, jeg fik her i efteråret. Jeg nyder hver eneste dråbe, og at jeg får lov til at teste de ædle dråber."...
3. Tinted Lip Contitioner fra MAC
- "Jeg har næsten alle farverne, og elsker måden de plejer tørre læber på, samtidig med at de giver et hint af farve. Perfekt til hverdag."...

Foto: DesperateMakeup - La Prairie, MAC & Armani

Din blog, YouBlushBlog.com, er en kæmpe inspirations kilde for mig...!
Udover dit job - Hvor finder du så inspiration til din blog...?




- "Jeg elsker magasiner som Selfservice, Love, i-D og Fransk Vogue, så dem kigger jeg meget i. Ellers er mine venner og veninder en stor inspiration - Hvilke problemer og ønsker de selv måtte have med hår og makeup. Og så kigger jeg på tendeser og årstider, og hvad der er aktuelt lige nu og her. Det er det, som er så fantastisk med en blog. Og så læser jeg selvfølgelig en hel del andre blogs. Man er vel lidt nerd :)"







Foto: Sara Rostrup - Eurowoman


Du kan følge Sara via Eurowoman eller på hendes egen blog
YouBlush.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar