søndag den 20. december 2009

Christmas Detox Body Scrub - Sætter stemning i systemer...!

Så er den her endelig - Hele opskriften på Min Christmas Detox Body Scrub...
Ingrediens listen taler sit eget tydelige sprog - Det her ER en Jule-behandling og den virker himmelsk...

Jeg håber du når at få den prøvet inden juleaften - Jule stemningen stiger så frygtelig højt med denne Body Scrub:)

Du skal bruge:

1 Stang Kanel
10 gram frisk revet Ingefær
6 hele Nelliker
1 Stjerneanis
2 sp. sk. Rørsukker
3 sp. sk. Mandelolie
½ Appelsin
½ Granatæble m. kerner og frugtkød

Miks det hele i en skål - Gerne i en morter så hverken kanel, stjerneanis eller nelliker er i store stykker...

Velvære tippet:
Når du bruger Body Scrub'en i badet frigøres alle duftene pga. dampen fra vandet...
Luk øjnene og saml dine sanser om duftene...
Personligt forestiller jeg mig at jeg bliver renset fuldstændig ren - Samtidig med at jeg visualiserer mig til en hvid jul...
Med det samme stiger mit jule humør i sådan en grad, at jeg kun tænker jul :)

Denne body scrub indeholder så ufattelig mange vitaminer og mineraler at du kan se og mærke forskellen på din hud efter blot 1 behandling - Samtidig er den spækket med antioxidanter pga. Granatæblet hvilket modvirker frie radikaler...

Bagefter dufter hele hytten så også af jul - Men det gør ikke spor :)

God fornøjelse - Og lad mig endelig høre fra jer når I har prøvet den :)

Glædelig Jul til Jer alle...!

P.S. Jeg skal nok lige få uploaded et billede snarest så I kan se hvordan "miksturen" skal se ud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar