onsdag den 20. april 2011

Reverse the Converse...

Påske...!?
En højtid der for mig før har været overset og hurtig afviklet...
I år er bare anderledes...
Måske er det vejret, forårs-fornemmelserne eller bare glæden ved at være mere end godt tilfreds med
 sit liv - I don't know...
I hvert fald er faktum, at toget nu snart har ført mig til Randers, hvor Påsken11 skal tilbringes med hele min dejlige familie...

Det er vist noget med at Converse er blevet super Hip-hip igen (som om de nogensinde ikke var)...
Har derfor i anledningen af påsken erhvervet mig årets første par (I tilfælde af deltagelse i en festival erhverves sikkert endnu et eksemplar)...

Stars and stripes - Springly vibes...

Glæder mig til at flashe dem i de der 20 grader som der påstås skulle komme i weekenden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar