mandag den 7. marts 2011

The Show did must go on - Dior autumn/winter 2011...

Fredag morgen brød min Mac sammen - Midt i 15 åbne vinduer og en research på fremtidige indlæg...

Shit Agnes
siger jeg bare...!!!
Der stod jeg så... Mens jeg var ude af stand til at betale for gode råd...


First thing in the saturday:
Gik fluks i FONA og råbte: "Æble-maaannd! Kom heeer-hen ÆBLE-MAND! KOM NUU HERHEN - Har du nogle æble-itunes-løsninger  - Som kan hjælpe mig!? Dub-i-du-ejjj!"...


And apparently it worked...!
Han klarede problemet på 40 min., og samme dag fik jeg min uundværlige Mac tilbage - Utrolig hvor afhængig man er af det skidte-ras...!

I fredags vil jeg nemlig have postet denne video af Dior-showet som blev holdt samme dag...
Her holder Dior præsidenten, Sidney Toledano, en bevægende tale om ugens hændelser i forbindelse med John Galliano sagen...

Mest bevægende var dog da Designer-John skulle have været og modtage sin hyldest at hele holdet bag kollektionen tonede frem på scenen iført hvide kitler og modtog den velfortjente hyldest...

Makeuppen var yderst diskret i forhold til hvad John Galliano vil have valgt - Dette nævner Hilary Alexander også i videon...
* Billede fra Dior Haute Couture show A/W11

Foråret er i hvert fald kommet til København - Og jeg er allerede begyndt at kissemisse med det :)


Men lad mig høre jer - Skal John tilgives...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar