tirsdag den 5. oktober 2010

Review fra Vild Med Dans - Fredag d. 1. Oktober...

I samarbejde med Oestrogen.dk kan du hver fredag her på bloggen og på Oestrogen.dk læse anmeldelse af stylingen og makeupppen fra Vild Med Dans...
Jeg ser det som en kæmpe opgave, og vil du have mine råd til hvordan du gør makeup-kunsten efter - Så kig med hver lørdag ;)

Denne aftens makeup stod i 50ernes tegn, og et gennemgående klassisk 50er look var at finde på alle tango danserne - Cecilie Hother, Anne Kejser, Dicte, Claudia og Vicky Jo havde alle ladet sig inspirere af tiden hvor de røde læber, den porcelæns nøgne hud og sovekammer øjnene var kendetegnene...

Et ansigt til dette 50er look skal have gode kæber, gode læber og et vampet sind...
Anne Kejser havde i aften det hele og med hendes partner Martin Glerup synes jeg de udgjorde aftenens bedste tango par...
Der var udtryk i makeuppen og Anne bar det så flot...!
En skam at hun røg ud - Hun kunne have været blevet en diva...

Dicte og Michael er et super flot par, og har fra start været blandt mine favoritter...
Hun har udseende, statur og vamphed - Han har pondus, power og pomade-hår... Magnetisk 50er par der drager mine tanker hen på ren Mad Men feeling...
Dictes hår var redt stramt tilbage, sat i en karakteristisk knold med dertilhørende hårnet - Smukt og en stil der er værd at kopiere...
Kjolen var smuk men ikke noget der bliver hængende i min hukommelse...
Samlet set synes jeg dette var aftenens flotteste par - Styling, fokus på roller og dans giver dem denne udgaves 1. plads :)

Aftenens samba dansere var i en stil som jeg synes skabte mere  forvirring end forbløffelse...
Laura og Silas er dog et af de 2 par jeg vil fremhæve denne gang...
For noget må jeg slå fast - Gul er bestemt ikke min farve og mener kun den hører hjemme ved Påsketid...
Men af en eller anden grund formår Laura bare at bære hendes gule samba kjole med så meget Brazil-stil at den bliver et mindre hit...

Det har helt sikkert noget at gøre med Lauras lækre kulør og hår der ikke blegner ved siden af den falske farve...
Personligt var jeg jo helt vil med Laura's hoved beklædning - Jeg forstod det fra starten, og undrer mig nuover hvor man kan købe et eksemplar - I andre farver vel opmærket...
Lauras øjne var super flot indrammet af lyse skygger på midten, hvor mørke farver havde defineret globelinien og øjets form...
Aftenens flotteste samba par - Og glæder mig nu til Påske :)

Christina og Thomas - Wauw... Sikke en krop + sikke en kjole = Sikke et syn...
For første gang fik jeg øjnene op for Christina, og vil nu fremover holde et vågent øje med hende...
Tror sgu jeg har undervurderet hende...?

Patrik er som taget ud af en dansk film - Danmarks nye svar på Clark Kent...?
Hans partner Claudia havde en fantastisk petroleumsblå skygge på der passede smukt til hende... Ganske nydelig standard kjole, men for meget blåt i blåt...
Dog var hun den eneste 50er inspirerede der havde forsøgt sig med nude læber - Det slap hun sgu okaii afsted med...

Allan og Vicky Jo var for mig aftenens kedelige par...
Vicky Jo's kjole var for meget et forsøg på at være noget som det ikke var...
Korsettet var et fint twist i tangoens temperament, men vil rigtig gerne have set kjolen uden korsettet - Tror faldet på kjolen havde passet bedre til Vicky Jo's figur og smukke kvinde-krop...

Alt i alt et flot 50er inspireret show...
Det eneste jeg godt kunne mangle var definerede sovekammer øjne og mere liner effekt som det blev brugt i de gode gamle 50ere...

Good Old Greta - Hun vidste hvordan det look skulle tæmmes...


P.S. Er det mig eller bliver Kristian Jensen mere og mere charmerende...? Synes bestemt at han skulle have ladet livet i fredags - Men all right...
Han får sidste chance næste fredag - Så skal han dælme også imponere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar