mandag den 13. september 2010

Lady Gaga at VMA 2010 - She knows her power...!

Jeg har vist slået det fast før, men gør det lige for en sidste gang:

JEG ER DEDIKERET MONSTER FAN AF LADY GAGA...!


Derfor kom det heller ikke som en overraskelse for mig, da Lady Gaga igår vandt 8 (!!!) priser ved showet...
Blandt andet vandt hun for Årets Bedste Kvindlige Video og Bedste Musikvideo - De 2 største priser ved showet...

Udover at være ekstravagant, provokatør og Fashion-Forward så viste hun sig også som det jeg vil kalde en Statementer...
Med hendes Meat-dress fik hun slået fast, at pels-bærer også bærer livet fra dyret...

Billeder siger tit mere end 1000 ord - Og Gaga's couture under showet var for mig noget der allerede nu kan skrives ind i historien...

Når Gaga klæder sig fortælles en historie - Se bare kjolen til venstre fra Alexander McQueen (som forresten også takkede på scenen)...


KUN Lady Gaga kan troppe op i en Meat-dress uden at medierne hager hende ned...

Det er jo det ultimativ sublime ved hende - Hun har forbløffet og forbavset så mange, at vi nu forventer at se noget mere fra hende...

Og udover at være 1000 lysår foran når det angår mode og iscenesættelse, så har hun evnen til at skabe og udrette...
Til showet ankom hun med 4 soldater som alle har tiet med deres seksualitet i den amerikanske hær...
Gaga kæmper for at ændre de love der forbyder homoseksuelle soldater i at bekende deres seksualitet i hæren...

De 4 soldater på billedet er enten blevet afskediget eller sagt op af US Army på baggrund af deres åbenhed omkring seksualitet...

Se mere her: Dont Ask Dont Tell

Hun bruger nye metoder til at skabe fokus om relevante problemer - Og hun gør det med så stor indsigt og ildhu at man ikke undgår at høre hende...!


Tag hende til jer - Hun ændrer verden...

Glæder mig 1000millioner0000 gange til hendes koncert i oktober - Og selvfølgelig også til Glee-afsnittet hvor hun hyldes...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar