mandag den 21. juni 2010

Lets make ELLE statement...

Hver måned er der 2 mærkedage for mig - Den ene er min månedsdag med Bankmanden (efter 4 år og 7 måneder finder jeg den stadig lige vigtig), og den anden mærkedag er d. 22...!
Foto: Elle DK

Magasiner i alle afskygninger - Jeg elsker dem..
Den faste maga-pusher nede i byen er indforstået med, at jeg en gang om måneden kommer og falder med næsen i alle bladene...
Men trods det, så er der altid et blad jeg køber - Og kun det ene...

ELLE Maga del  Amoros-ish ( ELLE for Lovers eller noget ;) )...

Hungry for Fashion, Beauty, Love and all in between...!
Vi snakker selvfølgelig ELLE, hvis nogen sidder med en sidste rest af tvivl...
I det blad får jeg samlet alle mine interesserer og stillet alle mine lyster - Takket være et kompetent team bag...
Der er simpelthen noget for det hele og meget af det bedre som de siger ude i byen...

Senest faldt jeg over reportage-artiklen fra seneste nummer (Juni 2010) DANSK Fashion Award, hvor ELLE-holdet har interviewet DE bedste wearing DET bedste...
Uffe Buchardt, Kim Grenaa, Caroline-pigen & Bendtner-boy, Helena, Didder, Eva Andrea, Søren og Christiane...


Fashion-land here I come...
8 sider med lutter lagkage og fashion udover kanten -  Elsker at falde i staver ude i solen (Når den nu endelig er her) med brillen på og bladet fast placeret mellem hænderne...
Ingen og intet kan nå ind til mit hovedkontor, når 1. side af bladet har udfoldet sig - Selv Bankmanden ved, at ELLE er holy-material og at enhver afbrydelse er blasfemi...
Pure Evil er når han stiller psykologiske-tricks spørgsmål midt i min læsning - Det falder sjovt nok ALTID til hans fordel pga. min manglende nærvær...

Taler af erfaring når jeg påstår...
Enhver mand kan sno deres repræsentative fruer, hustruer, koner, kærester og elskerinder, ved blot at stille det rigtige spørgsmål på det rigtige tidspunkt...
ELLE-reading-moments is THAT time, og de kan mændene bruge til deres fordel (OG DE GØR DET SGU)...
Tror desværre ikke der findes nogle argumenter, der kan retfærdiggøre dårlig kommunikation pga. Holy-Reading...
Kvinder beder jo efter kommunikation hver dag - Men det er sgu stadig un-fair, at manden vil kommunikere midt i The Holy-reading...

Det var så en scene fra et homo-ægteskab - Nu videre...

Jeg er tit blevet spurgt hvilket blad jeg læser mest, og nu må svaret være slået fast -
I LOVE ELLE...!
Du/ I som læser kan tage mine varmeste anbefalinger med jer ned i kiosken og købe bladet for en halv-treller...
Om det så kostede en flad hund var jeg stadig Hungry For More...!


Spørger du mig (og det skal du ;) ) så er ELLE også THE Magazine der er bedst til, at holde deres Facebook fans opdateret - Og det er et kæmpe plus for mig, da jeg (næsten) får det hele serveret på et sølvfad...
Altid en appetizer at finde på ELLE-Facebook-gruppen, som du/jeg kan bruge i anden sammenhæng - Så endnu en glohed anbefaling herfra...

Endelig har solen taget fat...
Har nu også sidder badet i solen missende stråler på terrassen siden kl. 13.34, hvor jeg startede med min Holy Bible reading og dette indlæg...


HUSK SOLRÅDET:
Fugtig hud ABSORBERER solen - Tør hud REFLEKTERER solen...!

Tak ELLE -  Once again, you feeded me in a way not even icecream can...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar