torsdag den 27. maj 2010

Fototest med Korres Peer Klercke og Julie C...

For noget tid siden var jeg ude og lave test med SMUKKE Julie C fra Unique Models og Fotograf Peer Klercke...
Det var første gang jeg arbejdede sammen med Peer, men bestemt ikke sidste - Vores næste produkt hører du snart mere om...
Og hvad angår Julie...? Så har jeg KUN rosende ord til den blot 17 årige model-novice...
Julie er en af de modeller, som er født natur talent... Trods hendes korte CV skulle man tro, at hun aldrig har lavet andet end posere...
Når noget er godt er det ikke svært at se - Julie er Fantastisk...!
Hold øje med hende - She's gonna be huge...!

Endelig har jeg tid til at vise jer resultaterne - Og ihh hvor jeg glæder mig... Det gør jeg hver gang jeg får nye billeder :)

I næste indlæg finder du en udførlig Used-Products liste - Alle produkterne er fra min sponsor Korres Natural Products...

Foto: Peer Klercke & Jørgen R. Juncher

Foto: Peer Klercke & Jørgen R. Juncher

Se resten af billederne på DesperateMakeup Gruppen på Facebook, som du finder LIGE HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar