tirsdag den 27. april 2010

Manolo Blahnik Coca Cola Fashion Cans...

No further introduction needed ...!

Foto: Manolo Blahnik

Vi kender ham alle - Håber jeg saft suseme...!

Mr. Manolo Blahnik er navnet, bag manden der siden 1971 har kreeret kunst, og blev for alvor Humongously Famous i Sex and the City serien...

Note-til-mig-selv-og-andre:
De dyreste sko koster ca. $1600 (rundt regnet 9000,-!!!) - In case you need new shoes!

Nu har Geniet, Designeren og Manden bag lavet nyt samarbejde med Coca Cola...
Jeg har været så heldig, at få tilsendt 2 stk. af de fashionable dåser - De opnår HELT sikkert kult status...
Om 15 år er de forhåbentlig stadig, at finde i min Fashion-items-to-be-saved-box...

Is this Fashion or what...?

Bliver sgu næsten helt rørt over, at jeg er bleve tildelt sådan et sæt :)
N.B. Sko hornet i baggrunden er selvfølgelig et Manolo Blahnik - Designet til Habitat Collection i 2005...

Where and How to Get it...?

Hele halen ved disse Limited Edition Fashion-Cans er, at de ikke bliver solgt i løs handel... Dvs. butikker, kiosker osv...
Næ nej - Er du en rigtig Collector, og vil du VIRKELIG gerne have fingrene i dem...?
Så skal du holde et vågent øje hos følgende butikker (SE LISTE NEDENUNDER), og huske at spidse albuerne - For der bliver helt sikkert rift om dem...!

Dåserne bliver nemlig kun uddelt i en begrænset periode- og antal i udvalgte butikker - Og til enkelte mode arrangementer...

Holly Golightly fra 1. Juni - 1. August
Voigt fra 1. Juni - 1. August
Frisør Cha Cha Cha fra 1. Maj - 1. Juni
Gun-Britt fra 1. Maj - 1. August
Fashion Agains AIDS d. 6. Maj i Brøndsalen på Frederiksberg
Designer Forum d. 7. Maj i Forum

Nyder at tænke på, at jeg nu ejer en kult-dåse...
Er jeg måske en Kult-Dåse...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar