lørdag den 24. april 2010

Danish Beauty Award 2010 - En perfekt første gang...

Siden dens spæde start i 2007 har jeg ønsket at være en del af det...
Alene det at være på sidelinien, var nok for mig - Engang...!

I forgårs (d. 22. April 2010) blev Danish Beauty Award 2010 afholdt - Og jeg var nu en del af det...!
Her oplevede jeg den stemning - og det fællesskab, som jeg så længe har sat op på en piedestal...
Det var ganske enkelt helt perfekt...

Danish Beauty Award (Danish Beauty & Cosmetics Award indtil 2008) er en prisuddeling indenfor kosmetik branchen...
På denne aften hylder branchen de produkter, som har gjort sig bemærket - Skabt køer i landets butikker og imponeret kvinder og mænd...

En dommer-jury bestående af Creme de la creme eksperter beslutter i samråd, hvem og hvad der fortjener de eftertragtede DBA-priser...

Jeg ankom (i limousine oven i købet) sammen med Elisabeth Gierus + familie og Hanne Dahl (min PR-Agent) - Elisabeth var nomineret for 3. år i træk, og denne gang i kategorien: Årets Danske Produkt...
Fra det øjeblik jeg trådte ind på Crown Palace, vidste jeg, at denne aften ville blive uforglemmelig...!

Det var nærmest en overflod af smukke og moderigtige skønheder der mødte mig...
Smukkest af dem alle, var selvfølgelig Mayianne Dinesen, som jeg havde stylet og lavet hår/makeup på...
Foto: Danish Beauty Awards 2010 - Helle Moos / Emilia Therese

Mayianne var i kjole fra David Andersen, sko fra Pura Lopez og clutch fra Miu Miu - Synes hun så Billed-sexet ud!

Jeg hookede up med Brian Mathiasen (Skøn ven og Makeup artist for Anne-Mette Rasmussen) og Bo Christiansen (Skøn ny ven og fantastisk interior decorator) - De var dejligt selskab under hele showet...

Ligesom ved 2009-uddelingen var Ellen Hillingsøe og Peter Frødin værter - Og et oplagt par af slagsen...!
De fastholdte branche-folket's fokus på scenen, og gjorde med deres personlighed (+ dertil hørende lumre humor) Award showet til en sand fest...

Ud af de 25 uddelte Awards er der 7 jeg gerne vil fremhæve i mit næste indlæg - De 7 Vidundere...
Resten kan du se på DBA's hjemmeside ved at klikke her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar