søndag den 21. marts 2010

May I introduce you to - DesperateGaywife...

Har længe overvejet, at gøre DesperateMakeupBlog mere personlig - Denne forårs søndag gør jeg så alvor af snakken!

Mit alter-ego har før regeret under andre himmel-strøg - Nu har han vist været undertrykt længe nok :)

Så det er med både glæde og nervøsitet, at jeg introducerer jer for:
Desperate Gaywife

Inspirationen til DG kommer fra 3 af mine store kvindelige idoler, som jeg forguder og idoliserer - Edith Ravn (Mormor og pioner), Tove Ravn Juncher (Mor og Rengørings ekspert ) og Bree Van de Kamp ( Mentalt forstyrret/Genial & Total uopnåelig)...

Alle "personlige" indlæg bliver udgivet under DesperateGaywife!

.....................................................

Stegen står i ovnen - Krydret med 5 Fede hvidløg, timian, rosmarin, smør, laurbærblade og akacie-sirup...

Til den skal der serveres kartofler beklædt med ost, sovs (Som vor mor laver den) og dampede grønsager (øko of course)...

Spørgsmålet er bare - Hvor mange grader skal sådan en inderlårs-okse-steg være...?

"God mad, let at lave" har ikke givet mig svaret...

Måske "Dansk Husmoder Leksikon" kan give mig svaret...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar