lørdag den 27. februar 2010

3 Must haves - Fra Eurowomans Skønhedsredaktør...

Igår delte Sara ud af hendes personlige favorit produkter - Hun har været så sød også, at sende mig hendes bud på denne sæsons must haves produkter...

1. Essie neglelakker.
- Super lækker cremede farver, uden glimmer eller shine. De har virkelig it-farverne hver sæson, og her til foråret er det syrin lilla, peach og lyserød der holder. Pasteller holder!
 
Foto: Essie - Lilacism

2. Cremesheen lipgloss fra Mac.
- Rigtig lækre farver og igen uden glimmer. Glossen lægger sig som en film over læberne, og skjuler tørre og sprukne læber. Du kommer langt med en flot gloss i en lækker farve.


Foto: MAC - CremeSheen Gloss

3. Diorshow Extase Mascara.












Foto: DiorShow Extase

- Uhh, denne mascara giver det flotteste volumen! Jeg skal helt sikkert have den igen, når jeg har brugt op den jeg har - Og det er ikke særlig tit jeg anvender samme type mascara igen, når der er så mange at vælge mellem...


Og en lille overraskelse... :)

4. SOLCREME.
- Can't leave home without it, når vejret bliver varmere. Jeg er rimelig fanatisk, og har også én mini flaske med i tasken til refil udover dagen, eller til venner. Husk ekstra høj faktor på brystet og i hovedet. Mindst faktor 30.
Waterproof sunblock spf 30 fra Murad er all time favorit.


Foto: Murad Waterproof Sunblock SPF 30

Tusind tak til Sara for hendes ekspertise - Time to go shopping! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar