tirsdag den 12. januar 2010

Presenting: DesperateToGet & DesperateInNeed...

Før nytår omtalte jeg nogle af de mange tiltag jeg har planlagt for DesperateMakeupBlog...
Jeg har høje forventninger til året 2010...
Nu er tiden endelig kommet til at introducere 2 nye medlemmer af "familie-tiltaget"...

Det hele startede med en idé sidste år...

Jeg finder mange produkter rundt omkring som jeg simpelthen må eje - Koste næsten hvad det vil...!
Til det formål har jeg manglet en label, som fastslår HVOR desperat jeg er for at få fingrene i produktet...
Denne label skal symbolise stjerne-produkter - Produkter der bare er Fantastiske og udover det sædvanlige!

På den anden side er jeg også tit blevet spurgt om jeg ikke kan anbefale nogle produkter der passer til Sidst-på-måneden-budgettet...
Til det formål har jeg jo også manglet en label...
Denne label skal så symbolise budget-produkter - Produkter som man tit mangler, men som man gerne vil kunne betale sig fra...

Nu er de klar til at se dagens lys - May I present to you:

DesperateToGet:
- Star products...!
De produkter der er så fantastiske at jeg vil leve på grød uden vand og bo under stenen for at spare op til dem :)

DesperateInNeed:

- Budget products...!
Skønne produkter der virker - Og som ikke vælter budgettet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar