lørdag den 23. januar 2010

Korres - Officiel Sponsor for DesperateMakeup...

Det er mig en glæde, at kunne præsentere Jer alle for min nye makeup sponsor...!
Korres Natural Products...
Jeg havde lovet jer at skrive dette indlæg igår...
Min dag gik desværre med at arrangere tøj, sko, accessories og makeup til photo-shoot...
Dagen idag er gået på Livets Store Fester...

Tidligere på ugen skrev jeg om Korres Natural Products og deres lækre produkter, som er baseret på homøpatiens kunst...
Korres stammer fra Athen, og er skabt af George Korres - Læs meget mere om mærket og find links på Korres her:


Selve makeup linien fra Korres har endnu ikke ramt de danske butikker - Så det er mig blot en endnu større ære, at kunne præsentere produkterne for jer i starten næste uge...

Jeg bliver oven i købet den første til, at præsentere produkterne for jer her i Danmark (Mega Wii) - Det er jeg meget stolt af!

Tak til Korres - Jeg håber på et langt og godt samarbejde...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar