mandag den 18. januar 2010

Maria F and The Crazy-sticks...

Igår var jeg nede hos mit yndlings parfumeri i Randers - Maria F...!

Midt i landets ældste gå-gade finder du butikken med landets højeste service (Kæmpe Tak Stina ;o) )...
Udover af være indehaver af parfumeriet og hudplejeklinikken er Maria også en personlig god veninde - Houmeden 3 er absolut et besøg værd hvis/når du er/bor i Randers -...!

Maria F har produkter og mærker du ikke finder andre steder, hvilket også er en af grundene til, at jeg elsker butikken...
På glashylderne finder du hudpleje mærker som både REN, Korres, Panpuri og Crazylibellule and the Poppies...

Sidstnævnte faldt jeg for igår...!!!
Disse produkter er dug-friske i Europa og er gået direkte ind på min Must-Have liste pga. deres naturlige rene dufte og den praktiske stick form...

Parfumerne indeholder hverken farvestoffer, alkohol, kunstig parfume eller parabener...

De er derfor velegnede til kvinder der gerne vil dufte skønt under graviditeten eller kvinder der normalt undgår andre parfumer pga. de skadelige stoffer...

Derfor bruger Maria også selv "De Sunde" parfume-sticks under hendes graviditet...
"Det er rart at jeg kan tillade mig at bruge dufte mens jeg er gravid uden at få dårlig samvittighed"...


Price, Product and Prestige...
Prisen for en 5 grams solid parfume er 125,-, og så holder den i ca. 3 måneder...
De er SUPER drøje i brug, og du skal betragte den som en yderst-velduftende-håndleds-pomade...

Du finder Maria F HER

Pssst...
Maria F har også en af mine yndlings-parfumer fra Acqua di Parma - Colonia Intensa...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar