onsdag den 27. januar 2010

The Fashion Table - First Look...

Det startede som en idé - Det gør det hele jo...
Nu er mit modebord en realitet - Og dog...

Den mangler lige det sidste finish - Skal bare lige finde den :)
Er lidt stolt af at kunne vise de første billeder - Snart kommer der flere :)

Nu overvejer jeg bare om bordet skal males eller beholde sin gamle-charme...?

Nogen forslag...?
Det har faktisk været ret nemt og super hyggeligt at lave :)
Alt i alt har bordet kostet mig 230,- at kreere...

20,- for bordet
30,- for træpladen
50,- for Vogue
60,- for spray lim
70,- for lak


Jeg købte bordet (som beset) i en genbrugsbutik, og fik De Kære Fagfolk i Silvan til at skære et træplade der passede til hullet i bordet ...
Og som enhver anden Fashionista havde jeg et gammelt Vogue Magazine på mit gæsteværelse - Det lå der jo bare...?
I det fandt jeg billeder, tekster, ikoner og andet Fashionable Material til mit bord - Og så var det ellers bare at gå igang...

Da jeg havde rippet bladet for enhver form for stil og smag, var det bare af finde spray-limen frem og gå i gang med klip&klister-proccessen...

GODE TIPS:
- Find både "døde" billeder - Som sko, tasker, tøj etc...

- Find "levende" billeder - Som modeller, makeup osv.

- Find tekst som logo, artikler osv...
Sammen giver de liv og spænding for øjnene...




Læs også lige:
Når du er færdig med spray-limen -
Så vend den på hovedet og spray den overskydende gas ud...

Ellers virker den ikke dagen efter...!
Retter en tak til vedkommende der informerede mig om dette - Desværre for sent...

Til slut fik pladen en omgang lak...
Og endnu engang efter 1½ time...
Og et 3. dagen efter...

Er blevet så glad for mit Fashion-Magazine-Table...!

Tror jeg kommer til at bruge det ret så ofte :)
Håber nogen derude kan bruge idéen ;)

* Ingen modeikoner kom til skade under The Making of The Fashion Table - Dog led Vogue-Magazine en noget grusom død...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar