onsdag den 25. november 2009

Aussie - A Story for your Hair...

For en uge siden fik jeg muligheden for at prøve produkterne og blive introduceret for Aussie...
Og jeg siger jo sjældent nej til at prøve nye lækre ting :)
Specielt glad bliver jeg når mine forventninger til et produkt så bliver overgået...

Nu får du så min historie om og med Aussie...!

Aussie Hair startede for 30 år siden og har siden da taget verden med en stor og stigende storm...
Stormen som Tom Redmond startede på en vildmarks tur down under, hvor han fandt Blue Gum Leaves, Australian Custard Apple, Quandong, Mint Balm, Wild Cherry Bark samt den beskyttende Jojoba Seed Oil har bredt sig over England og er nu kommet til Europa...

Disse frugter blev senere til indholdet af Aussie's Hair Range - Og så kan du sikkert forestille dig hvor fantastiske dufte du mødes af :)

Linien består af 11 produkter i 4 kategorier:
Miracle Moist - Til tørt hår med indhold af Macadamia Nødder
Colour Mate - Til farvet hår med indhold af Australske vilde Ferskner
Luscious Long - Til langt hår med indhold af Blue Mountain Eucalyptus
Aussome Volume - Til fint og fladt hår med indhold af Australsk Humle
Til alle serier, undtagen Ausssome Volume, findes også en Reconstructor hårkur...

Efter at have brugt Aussome Volume Shampoo i blot en uge er mit hår stærkt og SUPER fyldigt - Jeg glæder mig til de videre resultater :)
Hvad kan der ikke ske på en måned...?!

En bonus "feature" er oven i købet at Shampoo og Balsam koster 89,- (!#?!¤?! Det passer) mens reconstructoren koster 119,-

Jeg har endda brugt Aussome Volume Balsam som et styling produkt med STOR succes...
Du kan også tage idéen til dig...
Efter dit vanlige Vaske-Hår-Ritual påfører du produktet i håret og føntørrer Aussome Volume Balsam ind i håret og bruger det som dit stylings produkt...



Nu fungerer Balsam som både stylings produkt, kur og beskyttelse - 3 fluer og ingen smæk...

Dit hår har sjældent været så blødt - Og med over 50 millioner solgte produkter på verdensplan må der være noget om snakken...
And there is... Trust me!

Du kan købe produkterne i førende Matas butikker og læse mere om Aussie her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar