onsdag den 2. september 2009

Welcome back Whitney...!

The Voice - Whitney Houston is Back!
D. 31. August udsendte Whitney Houston hendes comeback album - I Look To You...
Dette er hendes første album siden 2002 - Og hvad er der så sket i mellemtiden...?

Whitney Houston har præget musikhistorien med et utal af hits... Mest kendt er nok I Will Always Love You fra Soundtracket til Bodyguard - Et soundtrack der solgte 42 millioner på verdensplan og gjorde det til det bedst sælgende Soundtrack nogensinde - And it still is!

Hun har solgt over 190 millioner albums og vundet 411 priser i musik branchen...

Og nu er hun så tilbage...

Og Ihh hvor er jeg glad...
Jeg husker at jeg tilbage i 2003 sagde til min veninde: "Den stemme må simpelthen ikke dø!"
Jeg frygtede faktisk for hendes liv - Fordi hun er så stor i mine øjne...!
Hun er vel den sidste fra kategorien: Kæmpe Superstjerner
Og her tænker jeg: Cher, Whitney Houston, Mariah Carey, Michael Jackson, Freddy Mercury, Prince, Madonna, Areatha Franklin etc...

Hun er (udover Cher of course) mit største idol - Jeg bliver aldrig træt af hendes musik, hendes stemme og heller aldrig The Bodyguard for den sags skyld...!

Men nu kan jeg og alle andre Whitney fans glæde sig over hendes længe ventede comeback til musik-scenen...
Et comeback der viser en mere modnet og voksen Whitney - Om man vil - En livsklog Whitney :)

Og jeg har høje forventninger til hende - Men tør jeg tro på at hun virkelig kommer igen med et brag...?
Har et alt for højt stof misbrug sat sine ar på stemmebåndet...?
KAN hun stadig indtage scenen og feje gulvtæppet væk under alle sine konkurrenter...?
Og er hun kommet for at blive...?

Gu fanden er hun da så og gu fanden tør jeg da så... She is Whitney for Christ's sake...!

She is back, og hun vil altid være en Diva for mig og R´n´b-musikkens ukronede Dronning...

Og hvis/når hun kommer til Danmark kan i regne med at jeg er den første der står i kø - Om jeg så skal stå der i en uge...!

Whitney vil optræde i Oprah Winfrey Show d. 14. September 2009 - Hvem der bare havde ABC Channel...!

Welcome back Whitney...!

Foto: Whitney Houston

Ingen kommentarer:

Send en kommentar